Wednesday, March 31, 2010

31 . märts

tsau , suht masendav tuju on , alguses käsiime etuga ratastega sõitams ja siis koju ja siis jätin koffi maha , ja sain gretega kokku . ( võttis pisara silma , sest tahtsime tõnisele öelda et ta oleks samsugune nagu ennem ) SUHT LAMP ! aga phm ma täiega vihkan ennast seelle pärast et koffile haiget tegin , me olime ennem phm parimad sõbrad aga käimine rikub alati kõik ära .. ma vihakn seda et ma tahan mingit poissi ja siis ma sana ta , ja ta ei meeldi mulle enam ja peale seda kui ta mu maha jätab või mina ta maha jätan siis ma tahan tagsi teda , sest ma tean et ei saa kunagi .. täpselt nagu kleniga .. siiamaani juba aasta olen teda phm taga nutnud ( kui nii öelda saab ) ja ta on mulle kokku 2 aastat meeldinud ..aga maitea mida öelda või teha , tahaks sõita kuskile soojale maale ja puhata ja tulla tagasi puhanuna ja värskena ja teada kõik mida ma tahan ja soovin teha , sest ma tahaks täiega kudiagi heastada seda mida koffile tegin aga maitea kuidas ja kas üldse saan ?? mai saa ise ka aru mida ma tahan .. tahaks nüüd üliakau vaba olla ja lihtsalt kui keegi meeldima hakkab seda ignoda , senikaua kuni ma tast üle saan või kuni olen kindel et suudan temaga kaua koos olla , sest mulle absull ei meeldi mingid nädalaajased suhted , ma tean et olen mingi 4 või 5 posiga niimodi lühikest aega käinud .. aga see pole mina , ma tunnen seda .. see on nii vastik tunne kui ei tea mida teha .. GETTER ? GRETE ? HANNA ? ETU ? äkki aitakas ? ma aitan teid alati rasketel aegadel : )

3 comments:

  1. no lähme kõigepealt sinna soojale maale ja siis mõtleme mingi plaani välja . osta reis ära :D:D

    ReplyDelete
  2. niu niu niu :D ma olin mingi haige vinguv pubekas kui ma selle kirjutasin :)

    ReplyDelete