Monday, July 25, 2011

Eile oli lihtsalt super päev / öö ;)
Kõige pealt , tulid getter ja hanna minukale , tegime janni teloga picce ja ns sättisime , läksime sillale , tsillasime veids laagris ja siis ostsime veini , 2 roosat monte christot (LLLLL) .
Teisisõnu käisime sõbrannadega viinamarju tampimas allikatelt .
See järel trippisime tagasi laagrisse , passisime veids tühja , ostsime veel veini juurde ja liikusime getteriga nõmmele , saime kellu , üllari ja pillega kokku , läksime vanakale , sättisime ennast sisse , siis jõudsid mihkel , sven , ainis , robert , karl ja rempa .
Hakkasime ss lammutama , tegime vessi ja ns rääkisime juttu , lollitasime ;);)
Pool 1 otsustasime kodudesse liikuda ;)
Teepeal hakkasin , kellu , sveni ja üllariga käima .. kõige raskemad lahkuminekud mu elus :(:(:(
Enamus aja kõndisin koos ainise , roberti ja sveniga ..
Kell 1:23 tuli ainisel meeelde et neid on palve tegemata :D:D
Nooooo mineeeeeeee !
Nende kuttide juures ma lihtsalt nii väga armastan seda , et järgimsel päeval ärgates mu kõhulihased valutavad jubedalt ;);)
Täna liigume poole kuuest ära , kloogale telkima , jejejejejeeeee ..
Ja ainis sai tõnisega pilti teha ..

Ahjaa , teepeal nägime mingeid piidreid ja ma niiii kohutavalt vihkan selliseid inimesi , kes , mind nähes käituvad nagu nad teaksid mind nii super hästi .. tore on kui nad mulle koguaeg msnnis pinda käivad ja tegelt minuga umbes 3 korda rääkinud on .

No comments:

Post a Comment