Monday, August 8, 2011






Ma tahaks meie loomahääli kuulda mida me eile nii innukalt tegime ;)
Üldsse oli see väga ebareaalne kuidas me kõik vähegivõimalikud sitased lombikesed läbi käisime ;)
Aga ülimõnus oli grete juures hannaga paljalt pesema minna ;)
Ei mei lennanud vähemalt 10 korda pikali seal ja ma ei lõiganud phm oma tervet küünt maha kui ma oma jalga šheivasin ;)
Täitsa omapärane skill on mul sellistes asjades ..
Nüüd tahaks veel süüa ja ss oleks päev täiega korras ka ;)
Emmet pole ka mitu päeva kodus jälle ;);)
Lootsin et kallike tuleb tagasi ja minukale aga noja .. eks ma tsillin siis Neti ja Rainiga ;);)
Alkoholiga ma vahelduseks ei kohtu enam mõnda aega :D


Ja mai saa smileda ka enam :( pean teise näpuga panema D -d ja see on nii harjumatu lihtsalt :D

No comments:

Post a Comment