Thursday, October 6, 2011

Mul on loomuses kõigile andestada ja mitte solvuda aga türa sind ma küll vihkan ..

Suva , et sa mulle tegelikult midagi ei teinud aga lihtsalt tahaks lüüa sind sellise kõnepruugi eest.
Tegelikult täiesti lambine asi mis tegid/ütlesid aga võibolla sa oled number 4 või 3 ? tegelikult mai mäleta milliste numbritega ma kokku ei sobi ja panin suvalt aga siiski .

Teine inimene keda ma ei vihka , teda ma lihtsalt ei salli..
Otseselt polegi asi selles, et mina teda ei salli vaid pigem selles , et ta on kõva häälega kuulutanud et vihkab mind , tegelikult küll täiesti valede juttude põhjal aga siiski , oma probleem , mind ei huvita selliste inimeste arvamus aga ikkagi oleks tore kui inimesel oleks nii palju eneseväärikust, et näkku öelda midagigi. Ja sina alustasid seda mitte mina , äkki värskendad oma mälu ? Ja tahaks räigelt rääkida välja sulle need asjad mis tegime sulle koos su kullakallikesega , aga ma arvan et sa nutad nkn igapäev oma näo pärast niiet pole mõtet su päevadesse rohkem kurbust tuua..

Ma kirjutasin endale selle jutu , niiet paluks mitte järeldusi teha valedel inimestel, kes taaskord sittagi asjadest ei tea :)

No comments:

Post a Comment