Wednesday, March 14, 2012

Tegin endale just väga piimase kohvi, võchh :D
Täna oli lahe koolis, jörgenil tuli mõte veesõda teha ja muidugi jäin talle mina ja mu VALGE pluus ette -.-, ülejäänud koolipäeva käisin taunikalt ringi, kuna mu juuksed olid ka päris märjad panin nad ilusti krunni ja jakikese tõmbasin eest täitsa kokku.
Muidu oli lebo, ainult neli tundi millest kolmes ma ei teinud mitte midagi..
Peale kooli rääksime triiniga ujulas juttu ja koju jõudes avastasin et mul pole võtit -.- läksin kooli tagasi ja võtsin netilt võtme.
AAAA, ja siis täitsa lampi tuli siuke teema mul peas, et jube.
JA SUVE OOOOTAN NIIIIIII VÄGA JUBA, lugesin neid asju mis me gretsiga kirjutasime mida suvel teha ja lisasin sinna kalastusretke ning paljalt ujumisee, el sexxxxxxooo :D:D

http://www.youtube.com/watch?v=QJO3ROT-A4E&feature=BFa&list=FLjXmAj4clFqxsYDg_HM2ecg&lf=plpp_video
alates 2.26, seda tahaks sinuga teha... või MARDIKAS ;););)

No comments:

Post a Comment