Thursday, May 16, 2013

1 2 3, now close your eyes and count to 4.

Süütunne- kui palju see meile tähendab? mida oleme valmis tegema, et see ära läheks? täielik lollus, kas pole? kas terve aeg oled sa proovinud kättemaksta? terve aeg on sul mingi tagamõte olnud? iga kord kui ma vähegi õnnelik olen, igakord mõtled sa vaid endakasule? et mul võimalikult halvasti läheks? no totrus? ma ei tunne sind enam ära? võibolla ma pole sind kunagi tundnudki? kas sa kahetsed? kas sa tunned ennast halvasti? kuidas sa suudad endaga elada? kuidas sa suudad elada teadmisega, et sa selline oled? sul pole isegi julgust midagi öelda? võibolla sa ei suuda isegi endale tunnistada, et sa siuke rnktunvbyjfduynsvynid oled? et see lihtsalt juhtus? miski ei juhtu lihtsalt, kogemata, juhuslikult, upsii?? aga miks ma loodan, et sa mulle tunnistad kui sa ei suuda endale tunnistada? öelda välja, et sa oled räme lits? ma lihtsalt ei viitsiks sinuga vaielda? sa teeksid nkn nii, et jääks tunne, nagu sina oleksid mingi ohver? sa ju ei suuda kellegi peale kunagi kuri olla? issand nii armas ja hea inimene? eiiiiii!!  No anna andeks, aga mul pole muid sõnu kui täielik HOOR!


:) see kõik on pühendusega sulle, mu kallis värdjas. :)




Kuidas saab keegi terve su aasta pahupidi keerata?
Kuidas see võimalik on?
Kuidas sa saad?
Äkki ma peaksin sellest hoopis midagi õppima?
Aga kas ma tahan tõtt teada?
JAHH!!!
Aga miks keegi mulle seda ei räägi?
Ja sinult ma isegi ei küsi.

No comments:

Post a Comment