Friday, April 29, 2011

Everybody love champagne !


And we go different places.
New things , new dreams , new faces .
What a shake up , when we break up .
But we keep the memories .



Aga need postitused ei ole siia otseselt kellegi kohta kirjutatud , ma ei räägiks blogis kedagi taga .. ma ei kirjuta blogisse et kellegile tagasi teha niiet palun ärge arvake nii :)

Tänasest päevast võiks midagi head välja kujuneda , ma olen terve päev niinii väsinud olnud , et täitsa jube kohe , siuke uimas :)
Vähemalt ma nägin koolis silmarõõmu :)
Täna on plaanis siis pässa minna mingiks ajaks ja siis pärastpoole cleni ja sellistega tuttu ära kuskile , ei tegelt jooma ikka jooma :)
MA SÜDAMEST LOODAN ET MA JÄLLE PEALE 1,5-ST SIIDRIT ENNAST NII SITASTI EI TUNNE :):) palun palun ..


Aga shampat võiks küll juua milallgi getteriga , teeks iga lonksuga uue soovi ja pärast sõidaks rolleriga ringi ..

No comments:

Post a Comment