Wednesday, April 27, 2011

Täpselt Nii Nagu Kunagi See Pole Olnud



Avastasin äsja , et kuulan viimasel ajal üllatavalt palju eesti laule :)
See on küll positiivne :):):)

Tegelikult muutubki kõik positiivsemaks , kui jätta lihtsalt kõik halvad asjad seljataha :)
Tunnen nüüd rohkem inimesi ja hakkan oma tõelisi sõpru rohkem hindama :)


Täna hommikul oli kohtavalt raske ärgata.. Õhtul oli jälle mingi poole 2-ni msnnis :)
Aga siiski olen kuulda võtnud inimesi kes räägivad , et mul on koguaeg kuskile kiire ja ma torman ja unustan .. Nüüd siis võtan rahulikumalt , kasvõi kõnnakuga ja hommikul asjade tegemisega :):)
Ja jõuan kõike väga ilusti :)
Koolis polnud midagi erilist , nägin oma silmarõõmukest kes oli jälle üliüli nunnukas :):)
Esti keeles kuulasin muusikat ja kirjutasin oma mõtted ülesse , peale seda tundusin ennast kohe palju kergemat ja arvan et olen valmis unustama kõik tundeid ja viha , olen valmis üle saama ja oma elu täielrinnal elama :)
Getter tuli nüüd minu juurde ja jagame mõtteid , pärast lähen kindalti pässa ja saan Cleniga kokku :):):) oootan :)

No comments:

Post a Comment