Sunday, May 1, 2011

Nii kuradi palju mõtteid on peas , võiks öelda , et pea on pulki täis ..

Eile õhtul otsustasime siis minna hanna poole jooma , midagi tähistama , aga kahjuks ei mäleta enam mida :)
Oehh , kui kõik kokku arvestada olid seal : grete , hanna , mina , jörgen , oll , sepp , stella , ohna , clen , roland , marvin , aleks , endri , maarja ja üks tüdruk veel , märten , kaspar , andre , brixu , laura võibolla keegi veel .. Alguses oli täisa põnev , jõime ja rääkisime juttu .
Pärast hakkas kohutavalt külm ja päris igav :)

Igaljuhul , kui ma hommikul koju kõndisin , lasi peas sada mõtet ringi , nüüd on pea täitsa tühi : s
Tahaks olla õnnelik , lihtsalt õnnelik , mitte midagi muud , aga ma ei tea mida tähendab õnn , kui ma seda taga otsin siis ma ei leiagi seda , loodetavasti tuleb õnneke minu juurde :)

Ennem jäi kirjutamine pooleli , liikusin Andre poole ..
Nüüd siis kodus tagasi , vahepealt tegin päris palju asju ära :)
Tahaks magama minna nüüd , siis oleks päev korras :D

No comments:

Post a Comment