Wednesday, May 4, 2011

Segane ..

Eile oli kõik väga sassis nagu , alguses oli kõik täitsa tip-top :)
Käisin Cleni juures ja siis Andre helistas mulle mingi .. jah ..
Clen viis laagrisse mu ja siis tahtis Andre rääkida taga -.- , ohjah , suht süümekad olid .

Õhtul otsis Krissu Andret igaltpoolt taga , agajah ..
Sain teada , et mu blogi loevad mingi 20 inimest , niiet väga tore :)
(y) keep going :)

Täna hommikul olin ma enda peale küll vihane , et mul läks meelest et kolmapäeviti on teiseks -.- , ärkasin 6 :50 -.-
Lasin esta üle ja nüüd kodus , mõnus on süüa :) midagi head , mitte mannavahtu ja kibedat maasikat :)
Kohutav uni on , matas ei lasknud Getter magada ja pea valutab ka jöööhkralt :)

Täna midagi erilist plaanis pole , väljas ma igaljuhul külmetada ei viitsi , jääks veel rohkem haigemaks ..
Kaspar kutsus pässa mind , tema või jörgeni poole , või nortsi -.-
Ja siis kutsuti kinno ja veel kinno :D
Aga ma millegi pärasta arvan , et täna olen kodune , ainukesed asjad mida ma teha viitsin on söömine ja magamine :)

No comments:

Post a Comment