Wednesday, June 8, 2011

Eile siis ,trippisime hanna emaga linna .. Ampsus näitasime gretele kuidas töötada ja jätsime ta sinna , liikusime pirtale .
Päevitasime veids ja käisime ujumas .
Siis liikusime korra minukale ja edasi illo , ns tsillisime ja läksime häälega trappi , saime kohe auto peale , väga positiivne , käisime ujumas ( mina ei käinud muidugi , sest , minujaoks oli vesi ülikülm )
Varsti liikusime tagasi , hääletada tuli küll päris kaua -.- , pärast võttsi üks tore mees peale , rääkis ülipalju lihtsalt ..
Läksime illo , ss ma liikusin koju , vaatasin meelekaid ( ma räigelt loodan et see polnud viimane osa :) )
Siis hellas hanna ja läskime tema poole , öösel sain kevini , karli ja axliga kokku , ns rääksime juttu , lollakad piinasid mind , aga ma olin vähamelt kõige pruunim eksole :D
Läksime hanna poole ja ns rääksime juttu ja jäime magama ;)
Hetkel tsillan gretsi pool ja vasrti liigun koju ja milallgi peaks matat õppima aga eitea veel millal , keegi võiks viitsida muga koos õppida siis :)

No comments:

Post a Comment