Saturday, June 4, 2011

Lihtsalt valus ja igatsus :(


Nii palju halba , nii kuradi palju .
Oleks Sa siin , oleks kõik korras , kõik oleks väga super hästi , poleks sa läinud sinna , oleks sa mulle helistanud , poleks ma sulle öelnud kui palju ma sind armastan , poleks ma öelnud et hoolin ja usaldan , oleks kõik nii kõik palju lihtsam :(
Sulle tüdruk ma ütlen vaid , et ka sina saad haiget , kõik saavad lõpuks haiget , selline see elu on , kõik juhtub põhjusega , sa võid tunda ennast kõige õnnelikumana maailmas , kuid su õnn pöördub lõpuks ja sa saad nii palju haiget et sa tahksid ennast ära tappa , sa mõtled vaid , et mida sa valesti tegid , kuigi ei teinudki midagi ,kunagi sa saad aru , et tüdrukud ei tee üksteisele nii , kunagi .

Oleks tore kui te seda kõva häälega ette ei loe ja minu üle ei naera , mida te nagunii teete ..

No comments:

Post a Comment