Monday, January 13, 2014

Bff u get it?

A ma saan aru et teil veits sitasti praegu..
Eee, mees, sitasti oleks siis kui ta poleks mulle hoor öelnud.. see pole sitasti mis praegu on, sest see polegi midagi.
Ära plz hakka ajama et tead teda nii hästi ja tead mida ta tunneb ja arvab ja miks nii käitub, sellepärast polegi midagi kusjuures :)
Ja siis kui mul mõnusalt meelestatud kanjaani tuju eksole, mõtetega kuskil oru metsa vahel omadega.. tuleb lendab peale keegi oma süüdistustega, masekaga, närvitsemisega.
Oleks see veits (no nii paar aastaksest) varem toimunud oleks kohe ullult äksi täis ja hingega asjakallal, praegu on sügavalt pohhui ja ei hakka siin mingeid erandeid tegema.
Peaks ametlikult pohhuistiks hakkama, täitsa meeldib.. teiste närvitsemine mu ümber aint häirib veits.
Jaaa kust kuradi kohast võtavad kutid sellise asja, et me suhtleme nädala ja siis peaksin lampi teda tahtma kuskilt, whaaaat nagu ausalt.. mul tuleb see tahtmine silmapilkselt või siis mingi 4 kuuga või siis türa mitte kunagi.
Tänks et mõistad.
Tänks et aru saad.
Tänks et pole nii loll ajupuudega hälvar.
Leebe.

No comments:

Post a Comment