Sunday, January 19, 2014

Okeika, nali, minu käest ei saada selgeid vastuseid.. hmm,mm,njah,maite.

Okeika.. see ju nii norm et magan 8st hommikul 00.00-ni.. on eks, on jah.. 16 tundi v.. 16 faking tundi :o
Mai suuda enam, nüüd passin öösel üleval nagu mingi hälps, istun voodis tsillin telos ja räägin nende väheste inimestega kes minuga saatusekaaslased on.
Mv nagu, nüüd ei jää enne õhtut magama, dav diil..
Lähen lolliks ausalt, telksist ei tule ka midagi.. sõprade 10 hooaega on läbi vaadatud(kusjuures samasugustel öödel) ja nagu ausalt.. mis mul teha on siis??
Mul jõhker energia laks, läheks, teeks, tooks, jookseks, hüppaks, kargakas.. aga pole midagi teha ju :/
Otsin korterit aga see läheb ka kuidagi lollitamise peale ära.. et vaatan neid kõige ilusamaid ja uhkemaid villasi kuskil hispaanias.. uhh.. ilus..
Ok, sinuga räägin ka, aga mulle meeldib suga päriselus palju rohkem rääkida.. see vabalt tundmise rõõm on see kõikse parem rõõm :)))))
Aaa, siis, muidugi ma söön.. nagu palju noh.. jah, aga mul pole kahju paksuks minna, kuulsin et päris külmaks pidi minema ja no mida rohkem pekki seda soojem ilmselgelt.. ja uhkem.
Ilmselgelt kirjutan seda postitust siin ainult getteri jaoks.. sest sina oled ainuke kes mu blogi loeb.. ei viitsi sulle homme hakata asju üle rääkima.. (võid selle irve oma näolt koristada nüüd)

No comments:

Post a Comment