Thursday, November 7, 2013

Teeseldud rõõm

Olgu, kui nii siis nii.
Ei viitsi siia kirjutama hakata selliseid tavalisi asju, et hmm, pole nii ammu kirjutanud, vahepeal on niipalju juhtunud.. On tõesti palju juhtunud, aga mai viitsi hakata.
Tahaks ennast lihtsalt kuskil välja elada, sest see on täielik lollus-terve see eilne öö on lollus.
Masendust tekitab see, et ma tunnen nagu mind ei asuataks, nagu oleks minu vara ka kõigi teiste oma, nagu mul poleks privaatust, ega ei tohiks olla oma naljad.. Eriti kui inimene on mind ennem 2 korda näinud ja arvab, et lihtsalt tohib mulle nii teha, mul pole sõnu, maiteagi kas ma vihkan sind rohkem või ennast?
Eks see ole ikka rohkem minu enda süü, et mul sellised naljad ja et ma vahetevahel veits nõmedalt käitun ja nõmedat juttu ajan.. aga kui ma selliseid asju teen siis ei oska ju kunagi arvata, et see inimene, kellest oli jutt, SEDA NÄEB NÄITEKS?
Tegelt ka, mõtle palun, kui keegi sulle nii teeks, jah, teiselt oleks hirmus naljakas, aga sul oleks vist päris piinlik?
Igaljuhul, elu kõige häbistavam asi on juhtunud ja mai oska ennast kuidagi tunda sellesuhtes, mida öelda või kuidas käituda? eitea..
Kuulan oma laulukest ja mõtlen lihtsalt, et MIKS?
Lootsin, et blogisse pika kurva elukurtmis jutu kirjutamine aitab, aga vist siiski mitte, õnneks on mul sõbrannad, kellele sellest rääkida saan.
Tahaks nüüd kelleltki sellist lauset, mida ma tegema peaks ja kas peaks midagi tegema üldse?

Bastille- Of The Night
http://www.youtube.com/v/ZCTDKLjdok4?autohide=1&version=3&attribution_tag=GYcYbNgJgm4Al9w-h5-CHw&showinfo=1&autohide=1&autoplay=1&feature=share

Tegelt mai süüdista sind, aga vist peaks.


No comments:

Post a Comment