Tuesday, November 26, 2013

Nagu kakleks õega

See põhjus on nii loll, et mul endalgi piinlik mõelda sellele ja veelvähem ütlen ma seda sulle.
Aga jah, nõme, et kõik lampi nii ja ma tean et mõtlen 500 korda üle aga te ennem ka nii teinud ja mulle on ka nii tehtud niiet sellepärast ei tulekski midagi välja ma arvan "üleüldiselt meist".
Ma ei suudaks olla sinuga kui sa suhtleksid temaga ja kuna sa ju tunned teda nii hästi ja tead ta igat liigutust ja sammu ja mõtet NO TÜRA MIKS SA TEMAGA KOOS POLE SIIS???? Iga teine lause käib tema kohta mis ütled, nagu ainult tema suudakski su mõtetes olla :s :s ära siis tule mulle rääkima pärast et tegelt sa võiks siin olla jms..

Ma ikka ilgelt armukade ei millegi peale phm ja fakk ma vihkan ennast sellisena, tegelt ma pole selline inimene üldse, lihtsalt teie muutsite mu selliseks taunikaks.
Selle eest ma ei salligi teid, võinoh, eriti sind hoor :) :) :)
Ps. Getter norskab :D
Ja lamp emo jutt jälle ja saan sadu küsimusi taaskord aga see teema mind mitu päeva vaevanud ning lõpuks viskas ikka täiega üle :s

No comments:

Post a Comment